Drukarz na Halowych Łuczniczych Mistrzostwach Bałtyku

ZD 27/02/2014 05:09

Zawodnicy Klubu Sportowego Drukarz wzięli udział w Halowych Łuczniczych Mistrzostwach Bałtyku. Zawody odbyły się w Windawie na Łotwie. Grupa z Polski liczyła 8 zawodników w tym Marcina Świeczaka i Gawła Kucowskiego z KS Drukarz.

 

Marcin to ubiegloroczny Halowy Wicemistrz Bałtyku. Niestety w tym roku wyniki nie były aż tak piękne. Świeczak w 1/16 finału pokonał Estończyka Priita Vihera 6:4; w 1/8 pokonał Jaanisa Apsiitisa. Niestety w ćwierćfinale uległ Kęstutisowi Tyminskasowi z Litwy 2:6. W efekcie zajął 8 miejsce.

Gaweł Kuciński odpadł w 1/16 finału przegrywając 2:6 z Janem Pstrzochem.

Drukarz na Halowych Łuczniczych Mistrzostwach Bałtyku komentarze opinie

  • gość 2014-02-27 08:32:41

    Nie miałem pojecia, że takie coś jak halowe łucznicze mistrzostwa bałtyku jest, ale i tak brawo za walkę!

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Księgowa do Biura Rachunkowego

Biuro Rachunkowe poszukuje pracownika na stanowisko księgowej. Opis stanowiska - prowadzenie Ksiąg Handlowych; - przygotowanie deklaracji..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"