Jak łączyć bilety z nowej i starej taryfy?

iPragaPoludnie.pl 27/12/2013 23:04

1 stycznia 2014 roku zmienia się taryfa biletowa ZTM. Aby nie utracić obecnie używanego biletu, należy zakodować Bilet Warszawiaka i Bilet Młodego Warszawiaka dopiero po jego wygaśnięciu.

Na karcie mogą być zakodowane maksymalnie dwa bilety tego samego rodzaju i typu. W związku z tym, jeśli pasażer po 1 stycznia 2014 r., będzie miał na karcie aktywny bilet 90-dniowy normalny ze „starej” taryfy (np. ważny tylko w pierwszej strefie), będzie mógł na niej zakodować, bez obawy utraty niewykorzystanej części bilet 90-dniowy normalny ważny w pierwszej strefie. Co ważne, bilet zostanie aktywowany automatycznie po wygaśnięciu pierwszego. Zakodowanie biletu innego typu lub rodzaju (np. ulgowego 90-dniowego, normalnego 90-dniowego ważnego w 1 i 2 strefie, biletów 30-dniowych oraz biletów w ramach Karty warszawiaka i Karty młodego warszawiaka) spowoduje usunięcie z karty „starego” biletu.

Jak łączyć bilety z nowej i starej taryfy? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"