Handel i usługi, wypromować stronę wyszukiwarce Google - zdjęcie, fotografia
iPragaPoludnie.pl 03/06/2019 15:02

Wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce ma około 200 czynników, na których bazuje algorytm Google.

Jedną ze skuteczniejszych form promowania witryny jest pozycjonowanie. Należy pamiętać, że ze względu na to, że ponad 50% ruchu w internecie generowanego jest przez telefony i tablety, równie ważna jest także wersja mobilna strony i szybkość jej ładowania.

Jak można zareklamować stronę w internecie?

Marketing w internecie dzieli się na formy reklamy niejawnej i jawnej. Ta pierwsza opiera się głównie na działalności w social media, takich jak Twitter, Facebook czy Instagram, Content Marketingu, czyli publikowaniu użytecznych artykułów, a także współpracy z blogerami. Ta druga to przede wszystkim:

  • Facebook Ads - czyli reklama na Facebooku, ale nie to samo, co prowadzenie fanpage'a, za jej pomocą można kierować użytkowników tego portalu do reklamowanej strony www lub zachęcać do uruchomienia specjalnie przygotowanej aplikacji,

  • Marketing Automation - to metoda zbierania danych o konkretnym użytkowniku i kierowania do niego specjalnych ofert w oparciu o jego zainteresowania, nadaje się zwłaszcza dla firm nastawionych na długoterminową współpracę z klientem,

  • Linki sponsorowane - to kampania Google AdWords polegająca przede wszystkim na wyświetlaniu linka do strony na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, ale również na reklamach graficznych i tekstowych w całej sieci reklamowej Google i porównywarce cen, która wyświetla się w formie zdjęcia produktu, ceny i adresu do sklepu w górnej części witryny, opłata za taką usługę odbywa się w systemie Pay Per Click, co oznacza, że reklamodawca płaci nie za wyświetlenie, ale dopiero za kliknięcie w reklamę przez użytkownika, 

  • Banery reklamowe - to reklama w formie obrazu lub filmu, która może być prowadzona przez różne serwisy, dostępna także w ofercie Google Ads,

  • RTB - czyli Real Time Bidding to model reklamy polegający na aukcji prowadzonej dla każdego użytkownika, wyświetlony zostaje mu baner, który miał najwyższą ofertę wśród innych reklamodawców, 

  • YouTube - to metoda reklamy skierowana do firm, które posiadają spoty reklamowe, ponadto portal podlega również reklamom Google Ads,

  • Mailing - czyli newsletter, który wymaga od firmy zgromadzenia bazy adresów mailowych, w przypadku korzystania z Google Ads może przyjmować formę reklamy imitującej tradycyjną wiadomość e-mail.

Jakie są zalety reklamy w internecie?

Tradycyjne formy reklamy w radiu, telewizji i gazetach przechodzą do historii z bardzo prostego powodu - coraz rzadziej z nich korzystamy. Z kolei internet jest obecnie najpopularniejszym źródłem informacji i rozrywki, dzięki czemu siłą rzeczy staje się najlepszym miejscem do skutecznego marketingu. Po pierwsze zasięg reklam osiąga skalę globalną, a jednocześnie mamy możliwość kategoryzowania wyświetlanych treści ze względu na lokalizację użytkownika, który jest uznawany za potencjalnego klienta. Marketing internetowy jest również tańszy w porównaniu do tradycyjnych form reklamy i łatwo można śledzić jego postępy oraz aktualne trendy.

W sieci łatwiej jest także zaangażować użytkownika do interakcji z reklamą, a dzięki informacjom zwrotnym stale ją ulepszać. Każda forma reklamy buduje pewną świadomość o marce, która zapada w pamięć i sprawia, że firma staje się rozpoznawalna. Ponadto, wyjątkowa metoda, jaką jest redirecting prowadzony przez Google, pozwala odzyskać utraconych klientów, którzy oglądali produkty, a nawet dodali je do koszyka, a później opuścili witrynę. Poprzez dostosowanie odpowiednich form reklamy, użytkownicy chętniej wracają do przeglądanej witryny i finalizują zakupy. 

Skuteczność internetowego marketingu warunkuje dostosowanie kampanii reklamowej do branży, polityki firmy oraz oczekiwanych rezultatów. Na chwilę obecną jedną z najskuteczniejszych form promowania stron www jest ich pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, z której codziennie korzysta ponad 90% internautów. 

 

Jak wypromować stronę w wyszukiwarce Google komentarze opinie

  • Janusz Kamiński - niezalogowany 2019-06-04 09:37:26

    Są kilka przydatnych rzeczy. :)

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Klimatyzator Praga Południe

:) KLIMATYZACJA Tanio ! 2500 zł netto z montażem Hyundai i Gree 2,5 kw . Dostarczam wszystkie urządzenia do klienta na terenie Gminy ,urządzenia są..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"