Nowy LIDL na Pradze Południe. Tym razem czas na Kamionek?

Handel i usługi, Pradze Południe razem Kamionek - zdjęcie, fotografia
iPragaPoludnie.pl 11/05/2017 15:13

LIDL Polska za około 7 milionów złotych zakupił działkę o powierzchni 5 tys. m2 przy ulicy Żupniczej 15, nieopodal skrzyżowania z ulicą Chodakowską. - podaje portal twoja-praga.pl

Jak podaje portal, teren już został przygotowany i lada chwila możemy spodziewać się rozpoczęcia inwestycji, czyli nowego Lidla na Pradze Południe i zarazem pierwszego sklepu tej sieci na Kamionku.

Fot: Google Maps

Miejsce zdarzenia mapa Warszawa Praga Południe

Nowy LIDL na Pradze Południe. Tym razem czas na Kamionek? komentarze opinie

  • gość 2017-08-30 16:28:14

    Teren zdaje się należał do Siemensa ??? ....czyli Niemcy sprzedali swoim !!!

  • gość 2017-10-18 10:06:05

    TEREN NALEŻAŁ DO MIASTA

  • FanLidla - niezalogowany 2019-01-10 08:56:52

    I gdzie lidl...?????

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Księgowa do Biura Rachunkowego

Biuro Rachunkowe poszukuje pracownika na stanowisko księgowej. Opis stanowiska - prowadzenie Ksiąg Handlowych; - przygotowanie deklaracji..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"