Handel i usługi, Atrium Promenada delikatesy zastąpi hipermarket Carrefour - zdjęcie, fotografia
07/09/2017 09:58

Obecnie trwa rozbudowa i przebudowa Promenady. Po otwarciu sklepu, które jest planowane na początek grudnia, klienci Atrium Promenada zyskają nową atrakcyjną ofertę hipermarketu Carrefour. Spółka Atrium Poland podpisała właśnie umowę z francuską siecią handlową. Carrefour zastąpi delikatesy Alma i wzbogaci Atrium Promenada, a także Focus Bydgoszcz o szeroką ofertę spożywczą. Hipermarket Carrefour w Atrium Promenada zajmie powierzchnię ok. 3 tys. m2  i zostanie zlokalizowany w pobliżu działającego już sklepu TK Maxx.

W Atrium Promenada delikatesy Alma zastąpi hipermarket Carrefour komentarze opinie

  • gość 2017-09-29 20:01:31

    Najwyższy czas ! Ale w Promenadzie to nic dziwnego, miejsce gdzie jest TkMaxx chyba 3 lata stało puste.

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"