Wybory do Parlamentu Europejskiego na Pradze Południe

26/05/2014 17:05

W minioną niedziele jak wszyscy wiemy, no może nie wszyscy bo frekwencja na Pradze Południe wyniosła niecałe 36%, odbyły się wybory do Parlamentu Europejskiego.

 

Na Pradze Południe wygrała Platforma Obywatelska (7 179 głosów – 40,58%), drugie było Prawo i Sprawiedliwość (5 201 – 29,40%), trzeci Sojusz Lewicy Demokratycznej (1 420 – 8,03%). Pięć procent w dzielnicy przekroczyły również komitety: Europa Plus Twój Ruch (1 205 – 6,81%) i Nowa Prawica – Janusza Korwin-Mikke (1 075 – 6,08%). Dane na podstawie 98.03% ogólnej liczby głosów.

Kogoś zaskoczyły takie wyniki? Mnie nie za bardzo. Poparcie dla Platformy cały czas duże, aczkolwiek słabnące. Nad frekwencją ubolewam, szkoda, że tak mało z nas wzięło w wyborach udział.

Źródło danych: pkw.gov.pl

 

Wybory do Parlamentu Europejskiego na Pradze Południe komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"