Centrum handlowe Promenada


Dodano: 2015-05-07 12:05:15
Tagi: Handel i usługi

  • Mycha 2015-05-07 12:05:15

    Ale moloch zrobią z tej Promenady! Przez jeden dzień to się tego nie przejdzie!

    odpowiedz cytuj
  • jaśka 2015-05-07 12:06:59

    Powinni tam jakiś motel dobudować dla tych, co nie zdążyli obejść całości. Jak się wyśpią, to zaliczą resztę.

    odpowiedz cytuj
  • Mycha 2015-05-07 12:08:21

    Z jednej strony to wygoda mieć wszystko w jednym miejscu, ale z drugiej, tego po prostu jest za dużo.

    odpowiedz cytuj
  • jaśka 2015-05-07 12:09:53

    Zgadzam się. Jest po prostu więcej niż człowiek potrzebuje. A to już jest niezdrowe.

    odpowiedz cytuj
  • Mycha 2015-05-07 12:11:52

    I handlowi to też dobrze nie służy. Człowiek ma ograniczona pojemność konsumpcji. Więcej nie pochłonie, niż mu organizm pozwoli, żeby nie wiedzieć jakie chwyty marketingowe stosować.

    odpowiedz cytuj
  • jaśka 2015-05-07 12:22:33

    To bycie testerem rynku całkowicie mi nie odpowiada. Ciągle się na nas przeprowadza jakiej eksperymenty, badania, uprzedmiotawia się człowieka jako konsumenta. A przecież  właśnie jako konsument jesteśmy najbardziej indywidualni, wrażliwi i po prostu żywi! Niech spadają z tą gigantyczną Promenadą!

    odpowiedz cytuj
Reklama


Reklama




 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ipragapoludnie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"