
Czy wiesz, że teraz Twoi odbiorcy mogą odebrać przesyłkę kurierską lub paczkową Poczty Polskiej na stacjach PKN Orlen w całej Polsce – 7 dni w tygodniu, w przeważającej większości 24 godziny na dobę oraz kioskach/salonikach RUCH? Wystarczy, że zarejestrujesz przesyłkę za pośrednictwem aplikacji Elektroniczny Nadawca wybierając dogodny dla adresata punkt odbioru i nadasz ją bezpośrednio na poczcie.
Oferta adresowana jest w głównej mierze do klientów biznesowych Poczty Polskiej działających w branży e-commerce. Możliwość odbioru przesyłki w całej Polsce na niemal 1000 stacjach paliw PKN Orlen, w 1600 kioskach/salonikach RUCH lub w 4300 placówkach pocztowych oznacza dostęp do zamówionych produktów w dogodnym dla klienta dniu i godzinie nawet w ciągu 24 godzin od nadania.
W sumie, odbiorcy przesyłek Pocztex Ekspres 24, Pocztex Kurier 48 oraz PACZKA 24 i PACZKA48 mogą odebrać zamówione produkty za pośrednictwem sieci w ponad 6900 lokalizacjach, z czego około 15 proc. to punkty całodobowe.
Możliwość odbioru przesyłek na stacjach PKN Orlen lub w kioskach RUCH jest kolejnym, po wdrożeniu usługi odbioru w punkcie przesyłki kurierskiej lub paczkowej, udogodnieniem dla klientów biznesowych Poczty Polskiej Klienci z branży e-commerce dotychczas mogli odbierać przesyłki w niemal 4300 placówkach pocztowych w całej Polsce, a dzięki ciągłemu rozwojowi usługi Odbiór w PUNKCIE mogą teraz korzystać także z sieci punktów zewnętrznych - stacji paliw PKN Orlen i kiosków/saloników RUCH.
Wspomniane rozwiązanie od jego uruchomienia cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem – od 2013 roku liczba przesyłek odbieranych w ten sposób wzrosła o niemal 500 procent.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie