
Poniżej zamieszczamy treść nadesłanej na adres redakcji ([email protected]) skargi do Zarządu Transportu Miejskiego, w sprawie opóźnień w kursowaniu autobusów linii 182.
Fakt, od pętli autobusowej na Witolinie do przystanku Łukowska jest niedaleko, ale wydaje nam się, że opóźnienia i tak wynikały z korków na mieście i ogólnego opóźnienia wszystkich kursujących autobusów. Niemniej jednak jesteśmy ciekawi odpowiedzi jaką udzieli ZTM, liczymy, że autor podeśle ją do nas.
Korzystając z okazji zachęcamy do dyskusji na temat komunikacji na Pradze Południe. Wszyscy chyba z niecierpliwością czekamy na ponowne otwarcie mostu łazienkowskiego. Jak na razie jedynie możemy się pocieszyć faktem, że zbliżają się wakacje. A jak wiadomo w lato zawsze ruch na drogach jest mniejszy.
Macie jakieś pomysły na usprawnienie komunikacji w naszej dzielnicy?
-------------------------------------------------------------------------
LIST CZYTELNIKA
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie poniższej sytuacji.
Dnia 11.06.2015r. czekałem od godziny 18.50 na autobus linii 182 na przystanku Łukowska 03. Według rozkładu powinien przyjechać o 18.55. Nie przyjechał. Kolejny powinien być o 19.05. Jak nie trudno się domyślać,też go nie było. Przyjechał dopiero następny, o 19.15.
Bilety kwartalne kupuje od lat. Płace więc wymagam. Jestem w stanie zrozumieć korki na mieście,ale autobusy tej linii mają pętlę raptem kilka przystanków wcześniej.
Przez zaistniałą sytuację spóźniłem się na spotkanie zawodowe. A jak wiadomo czas to pieniądz.
Dlatego też zwracam się się o rozsądne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. O ile nie miały na nią wpływu czynniki wyższe, takie jak np. trzęsienie ziemi, erupcja wulkanu, tsunami itp. straszne w skutkach kataklizmy, wnioskuje o pisemne przeprosiny, rekompensatę straconego czasu i lekkiego popsucia ogólnie dobrego nastroju, np. w postaci bezpłatnego przedłużenia ważności karty warszawiaka. Choćby o jeden dzień, bo chodzi tutaj o pewien gest, a nie naciąganie Państwa spółki.
Ps. Czekając na przystanku dzwoniłem na Państwa infolinie. Usłyszałem komunikat,żeby wybrać tonowo numer, albo poczekać na połączenie z konsultantem. Czekałem,ale nikt nie odbierał. Proszę o weryfikację poprawnego działania infolinii.
Fot: FB ZTM
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
A potem się dziwią, że ludzie nie rezygnują z samochodów. Jak mam jechać komunikacją miejską, w tłoku i bez pewności, że dojadę na czas, to wolę wyjść pół godziny wcześniej (poprawka na ewentualne korki) i dojechać wygodnie swoim samochodem, bez stresu, że załapię się na gratisowe "zapachi spod pachi", z przyjemną swoją muzyczką, w przyjemnej dopasowanej do mnie temperaturze...
Miasto stoi w korku bo Wojciechowicz zlikwidował buspasy na moście. Gdyby one funkcjonowały, byłoby lepiej.