
Prezydent m.st. Warszawy informuje Prezydent m.st. Warszawy ogłasza, że do publicznego wglądu zostanie udostępniony projekt operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków dla sześciu obrębów ewidencyjnych Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy: 3-02-01, 3-02-02, 3-02-03, 3-02-05, 3-02-06, 3-02-07 oraz 3-02-08. Modernizacja dotyczy obszaru ograniczonego przez ulice Grochowską, Podskarbińską, granicę dzielnicy oraz ulice Targową i Zamoyskiego.
Projekt operatu opisowo-kartograficznego powstał w wyniku modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Dokument zawiera:
mapę ewidencyjną,
raporty dotyczące:
działek ewidencyjnych,
budynków,
lokali.
Projekt operatu opisowo-kartograficznego będzie dostępny do wglądu w dniach od 28 lutego 2025 r. do 20 marca 2025 r.
Lokalizacje udostępnienia:
Biuro Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, ul. Sandomierska 12, Warszawa, sala obsługi interesantów (parter), w godz. 08:30 – 15:00 (należy zgłosić się do punktu informacyjnego);
Portal mapowy Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy: https://mapa.um.warszawa.pl/modernizacjaegib.
Uwagi do danych zawartych w projekcie operatu mogą zgłaszać osoby, których dane są ujawnione w operacie, osobiście lub przez pełnomocnika (z pisemnym pełnomocnictwem w formie papierowej lub elektronicznej).
Uwagi można składać w okresie wyłożenia projektu operatu w następujący sposób:
Osobiście – w Biurze Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, ul. Sandomierska 12, Warszawa (należy posiadać dokument tożsamości).
Na piśmie (papierowo) – dostarczając dokument do Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy.
Elektronicznie – przez skrzynkę podawczą ePUAP: /UMSTWarszawa/SkrytkaESP (wymagane konto ePUAP, Profil Zaufany lub podpis kwalifikowany).
Przez system elektronicznych doręczeń ADE: AE:PL-79408-50689-FDSVF-21 (wymagana skrzynka do e-Doręczeń).
Poczta elektroniczna – na adres: [email protected] (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub elektroniczny podpis osobisty).
Uwagi zostaną rozpatrzone w ciągu 15 dni roboczych po zakończeniu wyłożenia projektu operatu. Osoby składające uwagi zostaną poinformowane o ich uwzględnieniu lub odrzuceniu.
Po upływie 15 dni roboczych od zakończenia wyłożenia, dane z operatu zostaną ujawnione w bazie danych ewidencji gruntów i budynków. Informacja o tym zostanie ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiegooraz Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Stołecznego Warszawy.
Każda osoba, której dotyczą ujawnione dane, może zgłosić zarzuty w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia informacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Sposoby zgłaszania zarzutów:
Na piśmie (papierowo) do Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy.
Elektronicznie przez skrzynkę podawczą Urzędu m.st. Warszawy.
Decyzja w sprawie zarzutów będzie wydawana w terminie przewidzianym przepisami prawa. Zarzuty zgłoszone po tym terminie będą traktowane jako wnioski o zmianę danych w ewidencji gruntów i budynków.
Dodatkowe informacje dotyczące wyłożenia projektu operatu można uzyskać pod numerami telefonu: 22 443 19 60, 22 443 18 25
E-mail: [email protected]
Zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją oraz składania ewentualnych uwag w wyznaczonym terminie.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie