
Miewacie czasem problemy z bankomatami? Niestety takowe bywają i ich rozwiązanie do najprostszych zadań nie należy, szczególnie w codziennym biegu. Każda interwencja wymaga bowiem poświęcenia czasu, a do tego anielskiej cierpliwości.
W ostatnich dniach dyskusja na temat automatu przy Bora-Komorowskiego rozgorzała na fejsbukowej grupie Gocław.
- Przestrzegam przed żarłocznym biletomatem nr 223 zlokalizowanym na rogu Bora-Komorowskiego i Fieldorfa. Kupiłam dwa bilety, dostałam potwierdzenie za dwa, a automat wypluł tylko jeden. ZTM umywa ręce, bo biletomaty są własnością mennicy, oni tylko przyjmują zgłoszenie.....Eh, i co z tego? Taka sama sytuacja przytrafiła mi się miesiąc temu! - napisała Dorota i szybko okazało się, że nie tylko ona miała niemiłą przygodę z tym biletomatem.
- I ja miałam tam niemiłą przygodę- zapłaciłam za kartę miejską, pieniądze zeżarło a kartę otrzymałam( jak się okazało w autobusie) uszkodzoną. Reklamacja trwała parę dni i otrzymałam środki z powrotem. Biletomat nie tylko żarłoczny ale i psuj - komentuje Magda, a Marta podaje przykład z innego miejsca: "428 przy krzyżówce Umińskiego i Bora Komorowskiego. Płacilam wczoraj karta zbliżeniowo, biletomat piknął i jakby się przywiesił. Po jakimś czasie pojawił sieę ekran startowy. Zadzwoniłam, wyjaśniam, zgłosiłam, Pani powiedziała, ze na pewno nic mi z konta nie ściagnęło. A teraz patrzę na konto i ściagneło. Także UWAGA: biletomaty to podstępne stworzenia."
Co ciekawe pojawiła się też opinia, że "odkuć można się w bieltomacie na Patelni". Tam automat stosunkowo często wydaje więcej biletów niż chcemy kupić.
Co robić? Mieszkańcy wymieniają się informacjami. Dzwonić na infolinię, a może bilety po prostu kupować w kiosku.
Zapytaliśmy Zarząd Transportu Miejskiego o komentarz do całej sytuacji. Niestety, dla nikogo zaskakujący on chyba nie jest...
- Na każdym urządzeniu jest podany numer telefonu operatora urządzenia. Pasażer w takiej sytuacji powinien niezwłocznie skontaktować się z operatorem i złożyć reklamację. Reklamację na działanie biletomatu można również zgłosić w naszym Punkcie Obsługi Pasażerów - wyjaśnia Igor Krajnow z ZTM.
foto:ZTM
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie