Reklama

Żarłoczny biletomat przy Bora-Komorowskiego

Miewacie czasem problemy z bankomatami? Niestety takowe bywają i ich rozwiązanie do najprostszych zadań nie należy, szczególnie w codziennym biegu. Każda interwencja wymaga bowiem poświęcenia czasu, a do tego anielskiej cierpliwości.

W ostatnich dniach dyskusja na temat automatu przy Bora-Komorowskiego rozgorzała na fejsbukowej grupie Gocław.

- Przestrzegam przed żarłocznym biletomatem nr 223 zlokalizowanym na rogu Bora-Komorowskiego i Fieldorfa. Kupiłam dwa bilety, dostałam potwierdzenie za dwa, a automat wypluł tylko jeden. ZTM umywa ręce, bo biletomaty są własnością mennicy, oni tylko przyjmują zgłoszenie.....Eh, i co z tego? Taka sama sytuacja przytrafiła mi się miesiąc temu! - napisała Dorota i szybko okazało się, że nie tylko ona miała niemiłą przygodę z tym biletomatem.

- I ja miałam tam niemiłą przygodę- zapłaciłam za kartę miejską, pieniądze zeżarło a kartę otrzymałam( jak się okazało w autobusie) uszkodzoną. Reklamacja trwała parę dni i otrzymałam środki z powrotem. Biletomat nie tylko żarłoczny ale i psuj - komentuje Magda, a Marta podaje przykład z innego miejsca: "428 przy krzyżówce Umińskiego i Bora Komorowskiego. Płacilam wczoraj karta zbliżeniowo, biletomat piknął i jakby się przywiesił. Po jakimś czasie pojawił sieę ekran startowy. Zadzwoniłam, wyjaśniam, zgłosiłam, Pani powiedziała, ze na pewno nic mi z konta nie ściagnęło. A teraz patrzę na konto i ściagneło. Także UWAGA: biletomaty to podstępne stworzenia."

Co ciekawe pojawiła się też opinia, że "odkuć można się w bieltomacie na Patelni". Tam automat stosunkowo często wydaje więcej biletów niż chcemy kupić.

Co robić? Mieszkańcy wymieniają się informacjami. Dzwonić na infolinię, a może bilety po prostu kupować w kiosku.

Zapytaliśmy Zarząd Transportu Miejskiego o komentarz do całej sytuacji. Niestety, dla nikogo zaskakujący on chyba nie jest...

- Na każdym urządzeniu jest podany numer telefonu operatora urządzenia. Pasażer w takiej sytuacji powinien niezwłocznie skontaktować się z operatorem i złożyć reklamację. Reklamację na działanie biletomatu można również zgłosić w naszym Punkcie Obsługi Pasażerów - wyjaśnia Igor Krajnow z ZTM.

 

 

 

foto:ZTM

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iPragaPoludnie.pl




Reklama
Wróć do