
Do wybudowania III linii metra ze stacji Stadion Narodowy przez Grochów na Gocław jeszcze długa droga. Ale kolejny krok ku temu został w tym tygodniu zrobiony. Ratusz ogłosił, że w przetargu na opracowanie studium technicznego dla III linii metra wpłynęło pięć ofert.
Na ten cel miasto zamierzało przeznaczyć do 4 768 710 złotych.
- Najtańszą propozycję złożyło konsorcjum firm Egis Poland, Transeko Brzeziński, Dybicz i Szagala oraz Egis Rail, które zaoferowało 1,907 mln zł brutto. Konsorcjum Arcadis i Idom jest gotowe wykonać opracowanie za 3,063 mln zł brutto. Schuessler-Plan Inżynierzy proponuje 3,661 mln zł brutto, ILF Consulting Egnineers Polska – 3,783 mln zł brutto, a konsorcjum Infa Centrum Doradztwa i Instytut kolejnictwa – 4,041 mln zł brutto. - podaje portal Transport Publiczny.
Złożone oferty zostaną teraz poddane ocenie. O tym kto ostatecznie zostanie wybrany zdecyduje w 58% cena oraz w 18% doświadczenie koordynatora, w 12% doświadczenie analityka ruchu, w 6% doświadczenie planisty/urbanisty i w 6% doświadczenie projektanta w branży konstrukcyjno-budowlanej.
Zwycięska firma będzie musiała poddać szczegółowej analizie trzy warianty przebiegu linii M3.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
FANTASTYCZNA WIADOMOŚĆ DNIA.LICZBA MIESZKAJĄCYCH NA GOCLAWIU CIĄGLE SIĘ ZWIĘKSZA.METRO BĘDZIE DOBRYM ROZWIĄZANIEM.
FANTASTYCZNA WIADOMOŚĆ DNIA.LICZBA MIESZKAJĄCYCH NA GOCLAWIU CIĄGLE SIĘ ZWIĘKSZA.METRO BĘDZIE DOBRYM ROZWIĄZANIEM.
ale "super" - metro prowadzące dookoła do II linii. Kto tym będzie jeździł? Powietrze?
Super! Praga południe potrzebuje metra. Jeszcze długa droga ale na pewno pozytywnie wpłynie to na rozwój całej dzielnicy.
Praga Południe potrzebuje metra, ale po to żeby się stąd wydostawać a nie jeździć na Wileński! Kto wymyślił taką głupią trasę??
chyba nie dożyję XXII wieku
A może ktoś spojrzy na przedwojenne plany budowy metra? Dwie analogiczne linie północ - południe połączone trzema przekopami pod dnem Wisły.
Obecnym problemem prawobrzeżnej Warszawy, jest totalny brak komunikacji na linii północ- południe.To tragikomedia.
Niekoniecznie potrzeba we wschodniej Warszawie metra, ale tramwaje na linii północ południe dużo pomogłyby i pozwoliły na rozwój tej części Miasta.
Ponadto w zachodniej Wawie mamy dwie krzyżujące się linie, tak powstaje siatka geometryczna w miarę, a jak widzę rozgałęzienia planowanych linii niczym pajęczyna, to zastanawiam się, jak chcecie wcisnąć ludzi z takiej pajęczyny w jedyną linię metra, którą będzie można przejechać na drugą stronę Wisły?
Proszę pomyślcie sensownie!
Wybaczcie, ale celowo ponawiam ten sam komentarz. Może ktoś go przeczyta i pomyśli.
A może ktoś spojrzy na przedwojenne plany budowy metra? Dwie analogiczne linie północ - południe połączone trzema przekopami pod dnem Wisły.
Obecnym problemem prawobrzeżnej Warszawy, jest totalny brak komunikacji na linii północ- południe.To tragikomedia.
Niekoniecznie potrzeba we wschodniej Warszawie metra, ale tramwaje na linii północ południe dużo pomogłyby i pozwoliły na rozwój tej części Miasta.
Ponadto w zachodniej Wawie mamy dwie krzyżujące się linie, tak powstaje siatka geometryczna w miarę, a jak widzę rozgałęzienia planowanych linii niczym pajęczyna, to zastanawiam się, jak chcecie wcisnąć ludzi z takiej pajęczyny w jedyną linię metra, którą będzie można przejechać na drugą stronę Wisły?
Proszę pomyślcie sensownie!