
Wczoraj rozpoczęły się konsultacje społeczne dotyczące planu miejscowego dla Gocławia w rejonie Wału Miedzeszyńskiego. Swoje opinie na temat przedstawionych propozycji można składać do 17 grudnia.
Do wyboru mamy dwa warianty, można je zobaczyć m.in. na wystawie przy skrzyżowaniu Jugosłowiańskiej z ul. Fieldorfa i tutaj: WARIANT I oraz WARIANT II.
Jak wziąć udział w konsultacjach?
Już jutro od godz. 10 do 18 w Klubie Kultury Seniora przy Pawlikowskiego 2 odbędzie się pierwsze spotkanie w tej sprawie.
Kolejne 20 listopada od 17.30 do 20.
Następna okazja będzie 24 listopada w okolicy skrzyżowania ul. Jugosławiańskiej i Fieldorfa (9 – 17) . Spotkamy się również w Bibliotece przy ul. Meissnera 5. To 29 listopada od 10 do 18.
Jeśli nie możecie wziąć udziału w spotkaniach, swoje uwagi prześlijcie mailem na adres: [email protected]
źródło: UM
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Aleja Tysiąclecia jest bardzo potrzebna całej okolicy, a w szczególności odcinek łączący Jeziorańskiego z Trasą Ł, gdyż Gocław ma duże problemy z włączeniem się w Trasę.
Chodziło o odcinek Komorowskiego, przez Jeziorańskiego do Trasy.
Nie dla Trasy na odcinku Wał Miedzeszyński - Bora Komorowskiego! Przy takiej ilości nowych osiedli teren zielony jest dużo bardziej potrzebny niż kolejna droga.
Wygląda na to, że wariant pierwszy (1) to przemyślana od dawna koncepcja zakładająca usprawnienie komunikacji, uporządkowanie pewnych zaniedbanych obszarów, dodatnie wielu punktów użyteczności publicznej i urządzonych terenów zielonych. Wariant drugi (2) wygląda jak bezmyślnie przygotowany projekt mający na celu wyciśnięcie jak największego obszaru pod nowe bloki. Aby ludziom się wydawało, że będą mieli lepiej zlikwidowano trasę tysiąclecia. Dom Development już zaciera ręce i planuje kolejne bloki w pasie trasy przy osiedu Saska. Masakra! Wg. planu nr 2 jeszcze bardziej zagęszczą zabudowę mieszkalną, co przełoży się na zyski deweloperów. Mieszkańców natomiast namówią do podróżowania autobusem, bo to bardziej nowoczesne i ekologiczne. W zamian dadzą coś co ludzie postrzegają jako park, a w rzeczywistości jest terenem zielonym, którego przeznaczenie może zostać zmienione w kolejnym planie zagospodarowania przestrzennego. Mieszkam na Iskrze i z tego parku i tak nie skorzystam, za to obecność w najbliższej okolicy pięciu wielkich bloków i kilku parkingów i wielopoziomowych z pewnością odczuję.
Kolejna szeroka trasa przecinająca Gocław nie jest w ogóle potrzebna. Tym bardziej do już zapchanej trasy łazienkowskiej. Wbrew twierdzeniom niektórych, wyjazd z Gocławia nie jest problemem. Kilka wyjazdów na ostrobramską, kilka na wał miedzeszyński i wygodny dostęp do trasy siekierkowskiej jest wystarczający dla samochodów. Będzie trasa tramwajowa. Potrzeba terenów zielonych by zrównoważyć coraz gęstszą zabudowę i dużą ilość samochodów.
Kiedy w końcu będzie realizacja tego odcinka? To nie usprawiedliwia miasta,ze tereny po przejętych ponad 10 lat temu ogródkach działkowych w okolicy ul. Bora Komorowskiego i
ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego to chaszcze, przytułek dla bezdomnych, a straz miejska jedynie tam stale zagląda. Drzewa nie prześwietlane, nie powycinane gąszcze.. ot nieład i ugór w sąsiedztwie ROD.